5 alimente care imbunatatesc vederea

Fructe care îmbunătățesc vederea. Fructele îmbunătățesc vederea. 10 alimente ce îți vor îmbunătăți vederea semnificativ

Conținutul

    Buna funcționare a ochilor poate fi menținută, însă, cu o alimentație potrivită în fiecare zi, astfel încît problemele de vedere să fie prevenite din timp.

    Cu totii stim ca este mai bine sa previi decat sa tratezi, asa ca de ce nu am face la fel si cand vine vorba de sanatatea ochilor nostri.

    Studiile au arătat că anumite alimente pot îmbunătăți vederea, încetinesc îmbătrînirea fructe care îmbunătățesc vederea și asigură o privire ageră. Spanac — este bogat în luteină, un antioxidant ce luptă împotriva miopiei pentru că ajută circulația sîngelui la nivelul globului ocular.

    Hyperopia 5 Forum

    Meniul cu spanac trebuie ținut timp de cîteva luni. Broccoli — pe lîngă luteină, această legumă este bogată și în Vitamina C, care luptă împotriva îmbătrînirii.

    Cum de a îmbunătăți viziunea?

    Somon — este bun pentru sănătate pentru că are o cantitate mare de acizi grași Omega Îți protejează inima și reduc riscul degenerării maculare care poate duce la pierderea vederii. O dietă bogată în acizi Omega-3 protejează și împotriva sindromului ochiului uscat, care apare din cauza orelor lungi petrecute la computer.

    Vitamine Ce fructe și legume sunt bune pentru vedere? Consumul unor cantități mari de fructe și legume care conțin antioxidanți nu este benefică numai pentru sănătatea corpului, dar menține viziunea normală și poate ajuta la prevenirea diferitelor boli oculare. Antioxidanții sunt nume comune pentru vitamine și minerale care protejează celulele corpului de molecule instabile, cunoscute sub numele de radicali liberi.

    În locul somonului poți folosi hering, halibut sau sardine. Nuci și semințe — sînt bogate și ele în acizi grasi Omega-3, dar și în vitamina E care poate preveni sau încetini dezvoltarea cataractei. Morcovii — mențin sănătatea corneei.

    gradul de vedere al placentei

    Prea puțină Vitamina A poate duce la vedere încețoșată și dificultăți în vederea nocturnă. Cartofii dulci — conțin betacaroten, la fel ca și morcovii. Avocado — e bogat în vitamina E, esențială pentru ochi.

    refacerea vederii postoperatorie

    Oul — indiferent în ce formă le preferi fierte sau prăjite conțin luteină, ușor de absorbit de organism. Usturoiul — este bogat în sulf, la fel ca și prazul sau ceapa.

    Datorită sulfului are puterea de a menține sănătatea cristalinului. Ciocolata neagra — flavonoidele care le conține sînt esențiale pentru protejarea vaselor de sînge care irigă ochiul.

    chirurgie pentru restabilirea vederii, perioada de reabilitare

    Astfel corneea și cristalinul rămîn puternice cu trecerea anilor.